Industria frumuseții a ieșit cu forță din starea de urgență și tot mai mulți oameni au început să apeleze din nou la servicii profesionale de îngrijire personală. Specialiștii în beauty sunt pregătiți să ofere clienților în această vară tot felul de de proceduri cosmetice pentru transformarea radicală ori pentru restabilirea aspectului atractiv, la care nu puteau decât visa în lunile în care am fost ținuți prin lege la domiciliu.
Cele mai solicitate tratamente de înfrumusețare din 2021
Tendințele cosmetice s-au schimbat vizibil din cauza pandemiei de coronavirus.
Supraviețuirea sau protecția împotriva Covid au prevalat asupra procedurilor de frumusețe, sănătatea fiind pe primul plan din 2020 încoace. Acest lucru s-a reflectat și în comportamentele de cumpărare de produse cosmetice din țara noastră, precum și din alte țări.
Parfumurile, articolele de machiaj și produsele de protecție solară au suferit o scădere de circa o treime pe plan internațional. În cadrul machiajului s-a constatat că produsele pentru ochi au înregistrat cel mai mic declin, explicația fiind că doar ei se mai vedeau din cauza măștilor medicale de protecție ce ne-a acoperit tuturor fețele în spațiile exterioare, dar și în multe locuri de muncă desfășurată în interiorul clădirilor accesibile angajaților și publicului.
În machiajul făcut în saloanele de cosmetică a crescut în 2021 cererea de servicii de „ridicare” a genelor, extensia genelor, umbrirea genelor cu vopsea semipermanentă. Motivația rezidă în faptul că guvernanții ne ott amenință cu reinstaurarea unor restricții și mai dure din toamnă, când valul 4 al pandemiei se va manifesta (zic ei) cu o forță teribilă, de tsunami.
În plus, acum, când centrele de înfrumusețare sunt deschise, există și un reviliment în vânzarea procedurilor de coafură și a produselor profesionale pentru părul degradat.
Stresul și procedurile cosmetice
De când și-au redeschis porțile aceste saloane de top, mulți specialiști spun că o mulțime de femei au o mare problemă: căderea părului din cauza stresului în care au trăit mai bine de un an, dar și probleme cu tenul și unghiile.
În plus, spun ei, mai mult de jumătate din clientelă își dorește ca să fie în ton cu trendul mondial, să se reseteze în materie de stil abordat nu doar în materie de coafură (tunsori speciale, culori extravagante), dar și în materie de machiaj. Este un semn clar că femeile își doresc să scape de tensiunea acumulată și, precum se știe, este specific lor ca să încerce o schimbare radicală dacă vor să uite de ceva urât din trecut, să se reinventeze.
Pe de altă parte, și cererea de produse de igienă personală a crescut cu aproape 60%. Chiar mai mult dacă este vorba de geluri antibacteriene, dezinfectante cosmetice puternice.
Aplicarea de tratamente cosmetice cu produsele bio de ultimă generație pentru îngrijirea pielii, părului și machiajului sunt cele mai solicitate.
Piața produselor de înfrumusețare și îngrijire personală este alcătuită din mai multe categorii, precum: îngrijirea părului, îngrijirea pielii, machiaj, bărbierit, parfumuri, îngrijire orală, deodorante, baie și duș; protecție solară și depilatoare. Bazându-se pe aceste proceduri, saloanele de cosmetică își așteaptă clienții în această fereastră de relaxare binevenită după niște luni de pandemie extrem de dificile pentru toată lumea.