Întregul mecanism de optimizare a motoarelor de căutare se bazează pe fraze cheie care sunt selectate pe baza solicitărilor utilizatorilor din motoarele de căutare. Cuvintele cheie joacă un rol vital în optimizarea site-urilor web pentru motoarele de căutare. Dacă sunt selectate efectiv pentru cele mai populare interogări de căutare, plasate nativ și moderat în text, atunci, un astfel de site are toate șansele să se ridice în topul rezultatelor căutării.
Cuvintele cheie ajută site-ul să apară în rezultatele căutării
Funcția de bază a cuvintelor cheie în optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este foarte simplă și directă. Când un utilizator deschide o pagină într-un motor de căutare și face o interogare, el introduce cuvintele sau expresiile relevante în câmpul de căutare. După câteva secunde, motorul arată rezultate care includ o listă de site-uri web și conținut asociat, în care astfel de cuvinte cheie apar în panoul de rezultate.
Un site care este bine organizat și are cel mai relevant conținut se află pe primul loc în rezultatele căutării pentru acele cuvinte cheie. Apoi utilizatorul face click pe mai multe site-uri pentru a obține conținutul dorit. În așa fel, cuvintele cheie optimizate ajută site-ul să se claseze în rezultatele căutării. Pentru a evalua gradul de optimizare a site-ului tău este recomandat să faci periodic auditare seo website, astfel vei vedea ce este bine și ce aspecte trebuie modificate.
Cuvintele cheie ajută la generarea de trafic către site
Cele mai citite articole
Orice cuvânt este numit cuvânt cheie atunci când primește un număr semnificativ de interogări de căutare pe lună. În cele mai multe cazuri, utilizatorul introduce propoziții mai lungi decât 3 cuvinte, din acest motiv cuvintele cheie lungi sunt mai eficiente decât cele scurte.
Cuvintele cheie scurte sunt bune pentru titluri, iar cele lungi pot fi folosite la descriere, deoarece te vor ajuta să obții trafic organic imens din motorul de căutare. Cu cuvinte cheie potrivite, șansele tale de a obține trafic către site devin mai mari.
Pe baza multor factori importanți, motoarele de căutare afișează rezultatele căutării atunci când un utilizator interoghează anumiți termeni. Cuvintele cheie și autoritatea domeniului sunt cei mai importanți factori de performanță utilizați de majoritatea algoritmilor de căutare. Cuvintele cheie determină tema și subiectul unei pagini web, în timp ce autoritatea de domeniu măsoară cât de demnă de încredere sau de utilă este pagina respectivă.
Dacă dorești ca site-ul tău să se claseze în partea de sus a rezultatelor căutării, pentru a atrage trafic organic rapid, trebuie să optimizezi fiecare pagină și conținutul acesteia de pe site pentru cuvinte cheie relevante și utile. Acesta este motivul pentru care compilarea unei liste de cuvinte cheie țintă este unul dintre pașii de bază în orice proces de optimizare a motoarelor de căutare.