in

Patru mici schimbări ale stilului de viaţă care te vor face să te simţi mai fericit

Filosofii antici spuneau că fericirea este o chestiune de perspectivă. Dacă asociezi această emoţie cu evenimente extraordinare, s-ar putea să te simţi rareori fericit sau împlinit, însă alegând să te bucuri de lucrurile frumoase de zi cu zi, fericirea nu va mai fi un ideal. Aşadar, ce putem face pentru a ne schimba perspectiva? Ei bine, îţi poţi construi un stil de viaţă care să fie cât se poate de abundent în lucruri care te fac să te simţi bine. Iată câteva mici schimbări, pe care le poţi face şi tu, chiar azi, ca să te simţi mai fericit. 

  1. Sărbătoreşte micile victorii

Poate că ai un obiectiv a cărui realizare pare încă îndepărtată, dar dacă ţi-ai stabilit deja un plan prin care să-l atingi, merită să sărbătoreşti micile victorii de etapă. De fapt, aceste celebrări ale reuşitelor, chiar dacă nu este cea finală la care ţinteşti, echivalează cu o conştientizare a lecţiilor învăţate, a abilităţilor dobândite şi a roadelor propriei tale discipline. Deseori avem tendinţa de a nu valorifica aceste reuşite, caracterizându-le ca fiind insuficiente, dar sărbătorirea lor îţi poate da curajul şi ambiţia necesare de a merge înainte, chiar şi atunci când este greu. 

  1. Fă-ţi un program

Deseori ne simţim nefericiţi pentru că pur şi simplu nu ne simţim bine. Organismul este dezechilibrat, nivelul stresului creşte şi nimic nu pare că merge bine. De aceea, este important să ai un program care să-ţi permită să ai grijă de necesităţile tale de bază. Alimentaţia are un impact colosal asupra stării de bine, deci, ar fi recomandat să-ţi construieşti o dietă echilibrată şi să ai un program de trei mese pe zi, bogate în legume, peşte, carne slabă şi cereale integrale şi două gustări care pot consta în fructe, iaurturi slabe sau biscuiti digestivi. Somnul este şi el foarte important, aşa că, încearcă să mergi la culcare la aceeaşi oră în fiecare seară şi să dormi cel puţin şapte-opt ore pe noapte. 

  1. Detaşează-te de trecut 

Cu cât înveţi mai repede să accepţi că trecutul nu mai poate fi schimbat, cu atât îţi va fi mai uşor să te concentrezi pe ce te face fericit în prezent. Deseori, un eşec profesional, o relaţie care s-a terminat prost sau un eveniment trist din trecut aruncă o umbră asupra prezentului. Este important să accepţi că nu mai poţi face nimic să schimbi ce a fost, dar poţi învăţa din greşelile tale, dar şi ale altora, ca să îţi construieşti un prezent şi un viitor aşa cum îţi doreşti. Trecutul nu trebuie să te definească. Toţi avem dreptul să ne schimbăm, să evoluăm şi să ne vindecăm rănile din trecut. Aşadar, detaşarea de trecut este un pas important ca să învăţăm să fim mai fericiţi. 

  1. Gândeşte-te şi la ceilalţi

Uneori, cel mai bun lucru pe care îl poţi face ca să te simţi fericit este să te gândeşti la fericirea altora. Indiferent că vorbim despre membri ai familiei, prieteni sau chiar colegi, este o mare fericire să poţi oferi o bucurie. Nu trebuie să faci gesturi măreţe. Chiar şi cele mai mici gesturi pot avea un impact mai mare decât te aștepți. Un buchet superb de flori, oferit fără vreo ocazie anume, îţi poate face partenera sau mama să zâmbească din tot sufletul. Să-i oferi celei mai bune prietene o carte pe care amândouă aţi adorat-o în copilărie poate fi un gest de nepreţuit. Oferind bucurie, o vei şi primi!

Fericirea nu trebuie să fie un ideal intangibil. O poţi regăsi în gesturile de afecţiune şi de respect din fiecare zi, indiferent că sunt adresate propriei persoane sau celor pe care îi preţuieşti!

Sursa foto: pexels.com

Scris de Top 1

Top1 realizeaza cele mai bune topuri online. Recomandarile si locurile prezentate in topurile noastre te ajuta sa te decizi unde te distrezi diseara. Urmareste articolele noastre si beneficiaza de cele mai interesante locuri din oras.

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sfaturi pentru jucătorii începători la jocuri de noroc

Coniac vs. whisky: 4 diferențe și asemănări