Top 10 produse de igiena personala ale romanilor

De

Calitatea produselor este principalul argument de care tin cont romanii atunci cand cumpara produse de ingrijire personala. Cel putin asa rezulta din ultimele sondaje legate de obiceiurile de consum ale romanilor in materie de ingrijire personala si infrumusetare.

Sapunul, pasta de dinti, gelul de dus, samponul si deodorantul sunt produsele de ingrijire personala cumparate cel mai frecvent de romani, desi multi spun ca dimpotriva, romanii ar fi „certati” cu toate acestea.

Totusi, cam ce isi cumpara romanii cand vine vorba despre igiena personala?

Top 10 produse de igiena personala ale romanilor – Ce folosesc

1.Sapun si pasta de dinti – 7 din 10 romani din mediul urban cumpara săpun si pasta de dinti cu frecventa lunara si circa 1% din totalul respondentilor declara ca nu cumpara deloc aceste tipuri de produse de-a lungul unui an.

2. Ata dentara plus apa de gura – 78% dintre romani cumpara cel putin o cutie de ata dentara si/sau o apa de gura anual. Doar 22% fac aceste achizitii cu frecventa lunara.

3.Gelul de dus – este un produs cumparat lunar de aproape 60% dintre romani. Diferențiat în funcție de sexe, gelul de duș este un produs cumparat lunar mai mult de femei 64%, versus 54% barbati.

4. Samponul – este un produs cumparat mai des de femei. 62% dintre femei cumpara sampon lunar, fata de doar 53% dintre barbati.

5. Deodorantul de tip spray, roll-on sau stick este printre produsele cele mai achiziționate de catre romani. 56% cumpără lunar, iar aproape 2% afirma ca nu cumpără deloc astfel de produse.

6. Balsam sau masca de par – 40% dintre barbati nu cumpara niciodata astfel de produse, in timp ce 39% dintre femei cumpara balsam sau masca de par cu frecventa lunara.

7. Fixativul si spuma de par nu sunt esentiale pentru romani – peste 36% nu cumpara intr-un an niciun astfel produs. Cu atat mai mult pentru barbati, unde peste 49% afirma ca nu fac astfel de achizitii.

8. Voseaua de par – este achizitionata de peste 20% dintre romani, cu o frecventa de 1-3 luni, în timp ce aproape jumatate dintre romani (46%) nu cumpara deloc un astfel de produs.

9. Cremele de fata si de maini – sunt folosite atat de femei, cat si de barbați. 27% dintre femei si 21% dintre barbati cumpara lunar cel putin un produs din aceasta categorie.

10. Lotiunea si laptele de corp sunt mai ales preferate de femei. Cele mai multe, adica aproape 35%, cumpara cu o frecventa de 1-3 luni. Aproape 14% dintre femei si 48% dintre barbati nu cumpara niciun astfel de produs in decursul unui an.

Potrivit sondajului, insa, romanii folosesc foarte des parfumul. Astfel, din totalul respondenților, peste 94% cumpara măcar un parfum intr-un an. Sondajul de opinie „Obiceiurile de consum ale romanilor privind produsele de ingrijire personala si casnice” a fost realizat in mediul online, la solicitarea ImportDirect.ro, la finalul lunii martie 2019, pe un esantion de 1.826 de respondenti, cu varste peste 18 ani, din mediul urban. Marja de eroare a sondajului este de +/- 2%.

Lasa un Comentariu

Adresa ta de mail nu va fi publica.

S-ar putea sa-ti placa