4 sfaturi pentru magazinele online care îți pot crește traficul semnificativ

0
2

Succesul unui magazin online depinde într-o mare măsură de nivelul de expunere și de abilitatea de a putea fi găsit între primele rezultate pe motoarele de căutare. Un nivel ridicat al traficului înseamnă un număr mare de vizitatori, adică de potențiali cumpărători ai produselor sau serviciilor ofertate.

Ai o idee de afacere comercială pe internet și nu știi cum să faci să-i dezvolți potențialul? Sau poate deții deja una și ai website-ul aferent, asupra căruia vrei să se oprească atenția cât mai multor utilizatori online? În oricare dintre cele două situații te-ai afla, ți-am pregătit mai jos o serie de explicații care sperăm să-ți fie de folos și să-ți ușureze lungul drum al căutărilor antreprenoriale.

În privința dimensiunilor traficului pe website, iată câțiva dintre factorii care le pot influența semnificativ:

1.   Îmbunătățirea navigării și a vitezei de încărcare a paginilor

Garanția unei viteze mari de acces, în condiții de siguranță maximă, este un server dedicat pentru website-ul tău. Această soluție presupune închirierea unui server, furnizat de către un furnizor de servicii de webhosting, un server ale cărui resurse hardware sunt dedicate exclusiv funcționării unui singur site. Această autonomie totală se traduce prin posibilitatea utilizării oricărui tip de soluție software pentru găzduirea website-ului, instalarea oricăror aplicații sau module necesare, alegerea soluțiilor software de securitate și o viteză de acces mare, care nu poate fi influențată negativ de „vecinii” de server, așa cum se întâmplă în cazul soluțiilor de găzduire de tip server partajat. Soluția unui server dedicat pentru găzduirea website-ului unui magazin online este singura care garantează menținerea vitezei de acces și confortul navigării, chiar și în perioadele predispuse la trafic intens.

2.   Alegerea unei soluții de găzduire eCommerce de calitate

Cele mai citite articole

Este opțiunea certificată de succesul a peste 25% dintre magazinele online. Platforma Magento este o soluție de tip OpenSource, foarte flexibilă datorită funcționalităților pe care le oferă în varianta standard, dar mai ales prin intermediul aplicațiilor și al modulelor disponibile pe propriul Marketplace. În plus, poate acoperi orice necesitate a unui magazin online. Această platformă beneficiază de o interfață publică 100%, modificabilă integral datorită unui sistem robust de administrare a conținutului pentru editarea paginilor. Magento este recunoscută pentru soluțiile avansate de SEO și pentru excelenta optimizare pe dispozitive mobile. Este o platforma cu scalabilitate ridicată, capabilă să găzduiască milioane de produse într-un magazin online și neafectată de vârfurile de trafic în perioadele de sărbători, Black Friday, promoții. Platforma este în măsură să integreze perfect furnizorii de servicii precum curierat, plăți online, marketplace-uri, facturare și ERP sau rețelele sociale gen Facebook sau Instagram. Faptul că entități precum Nike, Coca-Cola, Bvlgari sau Ford au optat pentru magazine online pe această platformă recomandă Magento pentru magazine online de orice profil și de orice dimensiune a afacerii.

3.   Conținutul original și bine scris

Definitoriu pentru identitatea website-ului, magazinului online, dar și a produselor sau serviciilor comercializate este să beneficieze de o prezentare concisă, completă și corectă. Acest lucru este posibil prin crearea unor texte unice pentru fiecare pagină a site-ului, evitându-se copierea din alte surse sau dublarea acestora – pentru că aceasta poate influența negativ poziția site-ului în Google. Compania americană recomandă ca acest conținut să fie creat cu gândul la clienți, la informațiile pe care ei le consideră semnificative, utile și credibile. Conținutul repetitiv ori ambiguu, cuvintele cheie uzuale, punctuația eronată și greșelile de exprimare ortografică și gramaticală nu fac altceva decât să îndepărteze potențialii clienți.

4.   Calitatea și cantitatea inbound links

Este vorba despre link-uri de legătură sau de recomandare dinspre un alt website, care au un impact semnificativ asupra ranking-ului în motorul de căutare. Tactica „black hat” (cumpărarea de link-uri de la alte site-uri), utilizată intens în trecut, contravine acum regulilor impuse de Google, putând fi motiv suficient pentru penalizare site-ului. O metodă mai bună și mult mai eficientă este acum crearea de conținut original, specializat, care să determine recomandarea din partea entităților de top în domeniu.

O strategie SEO bine definită și implementată reprezintă, per total, ceea ce se recomandă pentru a putea crește vizibilitatea și traficul unui site în mod semnificativ. Aceasta trebuie să se extindă pe o anume perioadă mare de timp – minim 6 luni –  și  să aibă drept bază existența unei găzduiri adecvate. Astfel poți atrage trafic relevant pentru magazinul tău online, dat fiind faptul că o expunere ridicată este de natură să atrage o și mai mare expunere, prin recomandări și distribuiri ale adresei website-ului.

 

Cele mai citite articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!
Please enter your comment!
Please enter your name here