Pentru orice antreprenor online, automatizarea procesului de promovare a site-ului web de afaceri este o oportunitate care salvează forță de muncă, timp și este o modalitate de a obține mai multe venituri într-un timp mai scurt. Există numeroase servicii seo de analizare a poziției site-ului pe motoarele de căutare.
De ce este important să analizezi poziția site-ului tău?
În prezent, în lumea virtuală există o concurență imensă pe orice segment de activitate.
Iată de ce acțiunea de a monitoriza site-ul tău și al concurenței nu trebuie ignorată niciun moment.
Este esențial în orice clipă a se conștientiza de către orice antreprenor faptul că traficul pe site-ul său de afaceri poate să scadă sau să crească brusc. Iar motivul nu este întotdeauna unul ușor de de sesizat. De cele mai multe ori specialiștii de la o agenție orientată în oferirea de servicii seo, precum este Digital Metrics, sunt aceia care te pot scoate din încurcătură.
Verificarea motivelor pentru care un site a căzut în căutările Google, posibilitatea de a urmări creșterea pozițiilor site-urilor concurente și ce au făcut ele în plus față de tine pentru a se afla pe locurile superioare este extrem de importantă.
Se poate verifica starea actuală a concurenților pentru promovarea site-ului propriu, se pot urmări și spori legăturile externe ale site-ului ce pot conduce la o clasificare mai bună, în top, se pot genera rapoarte pentru clienți automatizând procesul de promovare etc.
Importanța optimizării pentru Google nu a fost niciodată mai mare ca acum, în 2020, când se poate vedea cu ochiul liber că ne aflăm în plin proces de evoluție extrem de rapidă, mult mai rapidă decât în oricând.
Deoarece orice business vrea să fie competitiv, el trebuie să fie în armonie cu noile tendințe seo și să se adapteze continuu la noile schimbări din domeniu, cu atât mai mult cu cât și concurența tinde să implementeze permanent schimbări și noi strategii.
Și cum se poate face acest lucru mai bine decât apelând la o agenție de optimizare digitală foarte bună, precum Digital Metrics?
Instrumente moderne pentru a avea succes în afacerile online
Inteligența artificială va fi aplicată din ce în ce mai mult în locuri și în moduri diverse.
Inteligența artificială va aduce un mare beneficiu în anii ce vin, iar aceasta este indisolubil legată de Google, cu atât mai mult cu cât colosalul motor de căutare monopolizează circa 90% din cota de piață la nivel mondial, conform specialiștilor. Trebuie avută o reacție foarte bună la schimbările de algoritmi realizate în ritm amețitor.
Căutările vocale există de mai mulți ani, dar abia în ultima vreme au început să aibă o influență tot mai mare asupra optimizării, deoarece majoritatea mărcilor nu au luat măsuri până în prezent referitoare la acest tip de căutare. Sistemele de recunoaștere vocală se pare că funcționează din ce în ce mai bine, așadar a sosit vremea ca să fie utilizate la turație maximă.
Ceea ce conduce la faptul că până la finele lui 2020, peste 50% dintre interogări se vor face vocal de către utilizatorii de internet, analizați în ansamblul lor.
Iar dacă ne referim la cele realizate de generațiile sub 30 de ani, mai mult de 70% dintre utilizatori vor folosi această modalitate de a pune întrebări pe motorul de căutare amintit.
Pentru a crea dependență utilizatorilor, opțiunea de interogare vocală trebuie să fie foarte fidelă. Mai exact să ofere acestora ceea ce caută, răspunsuri la întrebări de tipul: “Ce?”, “Când?”, “Cum?”, “Cât?”, “Unde?”, “De ce?”. Și mai mult decât atât, în cea mai mare parte răspunsurile ar trebui să fie locale.
Dezvoltarea unei strategii seo de calitate, care exploatează acest potențial imens va conduce la profituri și vizibilitate deosebită pentru brandurile ce vor apela la specialiști seo pricepuți.
Nu trebuie ignorate nici chatbot-urile care care sunt utilizate în prezent de circa 70% dintre companiile internaționale pentru a răspunde la întrebările cele mai frecvente și elementare ale utilizatorilor.
Ele permit companiilor să aibă conversații în timp real cu clienții lor, comunicări mai directe și personalizate între firme și consumatori fără mesaje publicitare indirecte, ceea ce conduce la o îmbunătățire considerabilă a experientei utilizatorilor. Cu ajutorul lor se pot colecta feedback-uri, informații cu privire la întrebările frecvente și modelele de comportament ale clienților, deci nu le ignora nici tu .