Fiind una dintre cele mai cunoscute și folosite platforme de Social Media, Facebook este platforma pentru care companiile obișnuiesc să desfășoare adevărate strategii de marketing și comunicare. Insa pentru a avea succes în mediul online trebuie să respecți câteva reguli. Îți dam câteva sfaturi utile care te vor ajuta să-ți dezvolți afacerea în mediul online.
Deși, aparent, rețelele de socializare sunt considerate ajutor de nădejde pentru promovarea unui business, dacă nu sunt înțelese și gestionate corect, acestea pot aduce mai multe dezavantaje decât avantaje pe termen lung. Iată ce trebuie să știi înainte de acționa în mediul online.
- În online, orice business are nevoie de un site web
Dincolo de imaginea de ansamblu pe care te gândești să o creezi, primul lucru pe care ești nevoit să îl faci este un site, iar de aici, implicit, să îți alegi găzduire web. De ce? Pentru că, odată stabilite, găzduirea îți permite publicarea site-ului tău web pe internet. Vei avea parte de spațiu de memorare pe un server și de un nume de domeniu unic, care te va ajuta să te diferențiezi. Iar de aici poate începe planul de business.
- Alege-ți platformele potrivite
Pentru a ajunge la rezultatele dorite este recomandat să acorzi importanță rețelelor de socializare și să le alegi pe cele potrivite tipului tău de business. Pentru alegerea corectă, trebuie să ai în vedere următoarele: publicul țintă, tipul de conținut pe care vrei să-l promovezi, obiectivele setate, dar și concurența. Printre cele mai uzuale platforme sunt:
- Facebook – rețea de socializare pentru prieteni;
- Linkedin – rețea de socializare ideală pentru mediul de afaceri;
- Instagram – rețea de socializare ideală pentru promovarea imaginilor
- Creează conținut original
În mediul online, cel mai important criteriu de promovare este conținutul. Pentru a capta atenția publicului, ține întotdeauna cont de următoarea regulă: este nevoie de 70% conținut original care să atragă atenția și 30% conținut promoțional. Găsește-ți publicul țintă, atrage-i atenția cu postări interactive, iar asta te va ajuta să crești.
- Setează-ți obiective realizabile
Orice strategie de marketing trebuie să aibă la bază un plan. O analiză completă a business-ului și a detaliilor importante, pentru a vedea cum te poziționezi în piață. Vezi care sunt investițiile, care sunt rezultatele, așteptările și conturează-ți o imagine de ansamblu cu rezultate realizabile pe termen lung.
Odată realizate toate aceste strategii, vei fi cu un pas înainte în dezvoltarea afacerii tale!