in

Avantajele ciorbei: savurați-o în fiecare zi

Pentru mulți, ciorba este de nelipsit de la masa de prânz. Este o realitate că de fapt ciorba sau supa are multe calități: se încălzește, face bine dacă ai dureri mici, este plină de calități nutriționale și te invită să fii creativ culinar. Fie ca este vorba de supă cu tăiței de pui, ciorbă de burtă sau ciorbă de pui a la grec, beneficiile sunt majore.

Ciorba în câteva puncte importante

  • Un castron cu ciorbă de legume oferă doar 100 până la 150 kcal. Este puțin ca parte a unei mese de seară care oferă în mod ideal în jur de 600 kcal. Pe scurt, un castron mare de ciorbă oferă doar 15% din caloriile mesei, când poate fi felul principal.
  • Un castron cu supă sau ciorbă este să bei echivalentul a 2 pahare de apă. Un avantaj cert pentru cei care nu beau suficient în timpul zilei (cele 6 până la 8 pahare de apă recomandate).
  • Un castron cu supă este să mănânci echivalentul unei farfurii cu legume. Pe scurt, supa contribuie cu o porție din cele 5 fructe și legume recomandate în fiecare zi, pentru sănătatea ta.
  • Într-un castron cu ciorbă, există cele mai multe vitamine, minerale și antioxidanți din legume. Gătitul nu a redus conținutul de minerale din legume (magneziu, potasiu), cu toate acestea, există inevitabil pierderi de vitamine legate de temperatura de gătit. Acestea sunt de ordinul a 20-30%, ca pentru toate legumele fierte. Ciorba oferă vitamine B, vitamina A și mult licopen (pentru supa de roșii), un excelent antioxidant natural.
  • Profilul nutrițional al unei ciorbe de casă este același cu cel al unei ciorbe „industriale”. Pierderile de vitamine pot fi chiar mai mari cu cele de casă atunci când timpul de gătit nu este controlat.
  • Ciorba poate fi un starter la fel cum poate fi un adevărat fel principal atunci când adaugi carne, pește, paste, leguminoase.

Deci, mănâncă ciorbe și începe cu cele mai creative rețete. Supa are avantajul de a fi ușor de preparat și este o alternativă ideală la mâncarea clasică de legume.

Motive pentru a iubi ciorba

  • Pentru copii, este un mod de  a-i determina să mănânce legume în mod regulat: le place să mănânce cu paste mici, crutoane mici.
  • Pentru bunici, supa este un mare clasic pe care îl adoră întotdeauna: se încălzește și se mănâncă încet.
  • Pentru adolescenți și adulți tineri, supa este gata foarte repede, există o gamă întreagă de ea pe rafturile supermarketurilor și, în plus, nu este scumpă !
  • Pentru adulți, o ciorbă bună seara este atât de practică când te întorci obosit de la muncă și chiar nu-ți place să gătești. Un castron cu ciorbă, o salată cu omletă, un iaurt și o bucată de fructe și gata!

Poftă bună și nu ezita să îți inventezi propriile ciorbe!

Scris de Top 1

Top1 realizeaza cele mai bune topuri online. Recomandarile si locurile prezentate in topurile noastre te ajuta sa te decizi unde te distrezi diseara. Urmareste articolele noastre si beneficiaza de cele mai interesante locuri din oras.

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Flori și mărțișoare potrivite pentru a sărbătorii venirea primăverii

Detartraj – cum se face, ce efecte are și ce recomandă stomatologii?