Notiunea de advertoriale SEO face referire la o reclama mascata intr-un mod abil si subtil intr-o forma de continut de calitate ce poate ajunge mult mai usor la publicul tinta. Practic, advertorialul SEO este un articol normal, insa cu un substrat discret si foarte consistent de publicitate, un mod inteligent de a strecura reclamele in continut de calitate, fie pe un site, un blog personal sau pe un director de articole. Advertorialele SEO asigura o mai buna promovare in motoarele de cautare, brandurile devin mai cunoscute, traficul creste si totodata si numarul de conversii.
Tipuri de advertoriale SEO si alte articole din oferta Ad Revolution
Advertorialele SEO sunt orientate strict catre pozitionarea unui site in motoarele de cautare si au un continut dezvolat in jurul unei teme de interes specifica publicului tinta, fara a face referire la brand. Aceste advertoriale sunt considerate la momentul actual instrumente de link building. Fiind redactate de catre persoane specializate, aceste articole genereaza suficient de multe link-uri stabile pe o perioada indelungata de timp si pot sustine pozitia superioara in lista motoarelor de cautare.
Articolele SEO sunt naturale, au cuvinte cheie care sunt amplasate in mod strategic in structura acestora, dar si link-uri directe spre site-ul clientului. Mai mult decat atat, advertorialele SEO reprezinta o punte de legatura intre platformele online mari si site-urile clientilor. De aceea, advertorialele SEO sugereaza intr-un fel motoarelor de cautare ideea ca site-ul clientului este uul de incedere. Aceste articole aduc avantaje foarte mari, iar link-urile create sunt foarte influente.
Practic, un advertorial SEO reprezinta 30% publicitate si 70% continut. O astfel de campanie ii poate ajuta pe clienti sa atraga interesul cititorilor, astfel incat continutul de calitate nu trece neobservat pe internet. Campaniile SEO pot fi facute pe site-uri cu trafic mare, insemnand mai multe raspunsuri pozitive ce provin de la un “call to action” in mod direct. Cititorii care reactioneaza la advertorialele SEO isi vor indrepta atentia catre produsele si serviciile descrise.
Una din cele mai importante intrebari pe care si-o pun clientii care solicita o oferta de advertoriale SEO este legata de modul de functionare a motoarelor de cautare. Motoarele de cautare mari cum este cazul Google sunt responsabile de oferirea celor mai bune rezultate cautarilor efectuate de catre utilizatori. Pentru ca motoarele mari de cautare precum Google investesc anual milioane de euro pentru a evita spamul si pentru a intelege continutul paginilor web astfel incat sa ofere cele mai bune rezultate cautarilor, advertorialele SEO reprezinta cea mai buna alegere pentru promovarea afacerilor.
SEO este o suita de tehnici si de metode folosite pentru a pozitiona o pagina cat mai sus posibil in clasamentele oricarui motor de cautare. Pentru a atinge obiectivele dorite, trebuie realizate si o serie de analize pe plan intern, in structura site-ului, continutul rezistent, precum si pe propria popularitate externa pe retele sociale si alte site-uri web. De ce este SEO atat de important? Pentru ca foarte putini oameni se oboses sa mai caute si pe pagina a doua a rezultatelor, de aceea prezenta pe prima pagina este esentiala.