in

3 sfaturi esențiale pentru a trece cu ușurință peste „perioada aceea a lunii”

Deseori, sentimentele de disconfort merg mâna în mâna cu menstruația. De la balonare la crampe, la schimbări emoționale și alte simptome ale sindromului pre-menstrual, fiecare le experimentează într-o anumită măsură. 

Înțelegem cât de mult îți poate afecta viata de zi cu zi, de aceea ți-am pregătit 3 sfaturi importante pentru a te ajuta să treci mai ușor peste acea perioada a lunii. 

Păstrează o igienă optimă a zonei intime 

Poate ai observat că înaintea menstruației sau chiar în timpul ei, apare deseori o sensibilitate și mâncărime a zonei intime. Sensibilitatea și mâncărimile nu sunt doar normale, dar și mai frecvente decât ai crede. Acestea se întâmplă din cauza unor fluctuații în flora bacteriană vaginală care duc la o modificare a PH-ului vaginal. 

Ține mâncărimile sub control, păstrând o igienă corespunzătoare care să includă spălarea frecventă a zonei intime folosind un gel intim ph neutru și schimbarea absorbantelor sau a tampoanelor o dată la maxim 4 ore. De asemenea, dacă ești susceptibilă la iritații sau eczeme, încearcă să eviți absorbantele și tampoanele clasice și să le alegi pe cele din bumbac organic. 

Cele mai citite articole

Absorbante și tampoanele din bumbac organic de la ENROUSH te ajută să rămâi confortabilă în zona intimă, lăsând pielea să respire și având o putere de absorbție foarte ridicată pentru lunile în care sângerările pot fi mai abundente. 

Mănâncă sănătos și hidratează-te suficient 

Știm, poate că sună clișeic să auzi cât de important este să mâncăm sănătos nu doar în timpul menstruației, dar și în restul timpului. O dietă corespunzătoare poate să te ajute să ții sub control simptomele PMS-ului ca și balonarea, iritabilitatea, depresia dar și crampele sau cantitatea de sânge eliminată în timpul menstruației. Alege să mănânci cât de multe fructe, legume, fibre care se găsesc în cereale integrale și să limitezi pe cât posibil consumul de sare, zahăr, cofeină, alimente procesate și alcool și vei vedea că perioada menstruației va deveni mult mai ușor de suportat. 

Pentru că organismul tău este mai sensibil în perioada aceea a lunii, este posibil să fii și mai susceptibilă la infecții urinare, de aceea hidratarea corespunzătoare este extrem de importantă. Dacă ești în căutare de cistita tratament în perioada menstruației și nu numai, să știi că printre cele mai eficiente metode de a o combate este să bei minim 2-3l de apă zilnic. 

Terapie cu căldură și mișcare pentru crampe  

Exista metode la fel de eficiente ca si medicamentele pentru a tine durerile menstruale sub control. Evita să iei prea multe pastile care pot să-ți afecteze stomacul și ficatul si inlocuieste-le astfel: 

  • Folosește plasturi menstruali ENROUSH
  • Fă o baie caldă cu săruri EPSOM 
  • Fă exerciții ușoare de yoga sau pilates speciale pentru durerile menstruale 

Cele mai citite articole

Scris de Top 1

Top1 realizeaza cele mai bune topuri online. Recomandarile si locurile prezentate in topurile noastre te ajuta sa te decizi unde te distrezi diseara. Urmareste articolele noastre si beneficiaza de cele mai interesante locuri din oras.

Ce trebuie sa aiba o casa de pariuri online

Ce trebuie sa aiba o casa de pariuri online

Întinderea de ligament – care sunt simptomele și cum se tratează