Pentru persoanele care cauta spatii de inchiriat in Cluj, dar si in orice alta zona, sunt prezentate toate sfaturile necesare pentru ca varianta aleasa sa fie cea mai buna.
Spatii de inchiriat in Cluj – sfaturi utile
Inchirierea primului spatiu poate fi un moment important pentru o firma. Alegerea gresita poate face ca firma sa esueze inca de la aparitie. In functie de tipul de spatiu dorit si de nevoile pe care le are firma, se poate alege orice spatiu de inchiriat in Cluj, insa este recomandat sa se tina cont de mai multe aspecte.
Intreprinderile au nevoie de birouri pentru a supravietui, insa o multime de antreprenori lucreaza in prezent de acasa. Daca afacerea ar putea functiona intr-un astfel de mediu alternativ, atunci inchirierea nu ar mai reprezenta o prioritate. Insa, atunci cand firma are angajati, de cele mai multe ori sunt necesare birourile inchiriate.
Locatie
Locatia este probabil cea mai importanta decizie atunci cand se inchiriaza un spatiu de birouri. Biroul trebuie sa fie suficient de aproape pentru intreaga echipa, astfel incat angajatilor si partenerilor sa nu le fie greu sa ajunga in fiecare zi la birou. Daca locatia este amplasata intr-o zona foarte populata, acesta este un mare avantaj, pentru ca angajatii vor avea incredere sa plece noaptea. Locatiile din zonele limitrofe sau din zonele recunoscute pentru diverse probleme de conduita ale cetatenilor sunt evitate si de angajati.
Cele mai citite articole
De asemenea, si clientii trebuie sa ajunga in locatie. Este cladirea de birouri usor accesibila prin utilizarea mijloacelor de transport in comun? Pot ajunge cu usurinta persoanele interesate sau trebuie sa caute pe stradute? Aceste informatii sunt foarte importante si decid modul in care firma va interactiona cu clientii.
Facilitati in apropiere
Un alt factor la inchirierea spatiului pentru birouri, unul care ar putea afecta decizia de implicare, sunt facilitatile din apropiere. Echipa de angajati va aprecia un birou situat in apropiere de restaurante si cafenele. De asemenea, toata lumea va fi multumita daca in zona exista centre comerciale si banci sau institutii publice, pentru ca, de multe ori, activitatea unei firme implica si interactiunea cu acestea.
Costurile
Dupa locatie, costul este probabil urmatoarea problema. Nu se recomanda alegerea unui birou care sa puna in pericol bugetul intregii afaceri. Sumele maxime disponibile ar trebui sa fie determinate inainte de a lua o decizie finala de inchiriere si inainte de a selecta locatii. In acest fel se va restrange cu mult lista de optiuni si va fi mult mai usor de gasit un spatiu.
Analizarea costurilor suplimentare
Exista o multime de cheltuieli aferente unui spatiu de birouri. Chiria reala este doar o parte din ele, la care se adauga costurile pentru utilitati, costurile locurilor de parcare, costul pentru internet si telefon fix sau alti furnizori de servicii. Este recomandat sa fie evaluate si aceste cheltuieli, pentru ca, la final, bugetul rezultat sa fie unul pe care firma sa si-l poata permite.
Tinand cont de toate aspectele de mai sus, va fi gasit foarte usor un spatiu de birouri perfect.