in

SEO şi copywriting – cum să creşti online o afacere sustenabilă

Afacerile online au luat avânt de la începutul pandemiei de Covid 19. Odată cu înmulțirea numărului de jucători activi din piață a crescut şi competitivitatea, iar dinamica în online este ameţitoare. Avantajele furnizate de instrumentele digitale sunt numeroase şi eficiența acestora nu poate fi contestată, însă pentru a-ţi atinge scopul şi a avea succes este nevoie de promovare constantă, de conceperea unor strategii care să te ajute să ajungi la publicul ţintă.

În rândurile următoare ne vom opri atenţia asupra a două componente importante: SEO şi copywriting

Ce este SEO?

Dacă ai un site web şi îţi doreşti să ai succes online, termenii precum servicii SEO, optimizare SEO, SEO on page şi SEO off page nu îţi sunt străini. Optimizarea SEO reprezintă un cumul de instrumente şi strategii, ce au ca scop îmbunătățirea funcţionalităţii site-ului, indexarea optimă a paginilor şi creşterea naturală a acestora în motoarele de căutare. Când vorbim de servicii SEO, ne referim la strategii, analize, rapoarte şi campanii realizate de specialişti în vederea creşterii vizibilităţii afacerii și măririi volumului de vânzări. 

Campaniile de optimizare sunt orientate în două direcții principale: on page şi off page. SEO intern – on page – face referire site, la modul de funcţionare al acestuia, design, intuitivitate, valoare informaţională, etichete, descrieri, meta descrieri, tag-uri. În fapt, orice campanie SEO începe cu o analiză amplă a site-ului, ce urmărește modul de funcţionare, viteza de încărcare a paginilor, stabilirea şi validarea reţelei de link-uri interne, dar și o analiză completă a etichetelor. După o evaluare amplă sunt luate o serie de măsuri în vederea remedierii punctelor slabe. SEO extern – off-page- se referă la rețeaua de link-uri externe creată. Există o legătură strânsă între volumul de link-uri externe şi algoritmii de clasare Google. Cu cât numărul acestora este mai mare, cu atât site-ul este mai bine clasat. 

Prin strategi SEO bine gândite se câştigă link-uri externe, creându-se o rețea valoroasă ce va oferi notorietate site-ului şi implicit afacerii. 

Promovarea SEO cuprinde totalitatea strategiilor și măsurilor luate în vederea creşterii vizibilităţii unui site, de altfel este considerată ca fiind soluţie pentru o creştere sustenabilă, atrăgând în mod natural utilizatori direct interesaţi de informațiile afișate, serviciile sau produsele promovate. O componentă importantă a unei campanii de optimizare SEO este cea de creare de conţinut. Promovarea prin articole informative, advertoriale, texte SEO şi comunicate de presă nu oferă doar şansa de a câştiga link-uri valoroase ce vor creşte notorietatea site-ului, dar şi oportunitatea de a prezente în mod prietenos o afacere, lansarea de produse noi sau organizarea de evenimente promoţionale. Textele, bine realizate, de specialişti în copywriting sunt instrumente valoroase în campaniile de marketing online şi campaniile SEO. Acestea oferă informaţii contribuind la consolidarea imaginii afacerii şi a brandului. 

Scris de Top 1

Top1 realizeaza cele mai bune topuri online. Recomandarile si locurile prezentate in topurile noastre te ajuta sa te decizi unde te distrezi diseara. Urmareste articolele noastre si beneficiaza de cele mai interesante locuri din oras.

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Beneficiile reparatiei telefonului Huawei

Semne de posesivitate în cuplu: de la sentimente de iubire la comportament abuziv