Cum sa iti imbunatatesti tonusul muscular

0
15

Indiferent daca ai acumulat cateva kilograme in plus de care vrei sa scapi, sau daca nu ai probleme cu greutatea dar vrei sa te mentii in forma, dezvoltarea musculaturii ar trebui sa te preocupe in oricare dintre cazuri. Pierderea grasimii nu este suficienta pentru a avea silueta de vis, asa cum planul tau de remodelare corporala care nu implica neaparat sa slabesti nu poate fi concretizat fara cresterea masei musculare.

Loading...

Specialistii afirma, insa, ca exista o multime de modalitati in care ne putem imbunatati tonusul muscular. Iata, deci, cum iti poti tonifia corpul urmand cateva sfaturi de baza:

  1. Antreneaza-te cu greutati

Pentru ca musculatura corpului sa devina mai proeminenta, trebuie sa iti alegi antrenamentele potrivite. Chiar daca preferi sa faci sport acasa sau la sala, ai nevoie de exercitii efectuate cu greutati mici pentru a-ti dezvolta tonusul muscular. Exercitiile cu propria greutate corporala sunt si ele eficiente, mai ales in cazul femeilor. Incearca sa iti creezi o rutina de antrenament corect pe care sa o repeti de cel putin 2-3 ori pe saptamana. Daca ai nevoie de echipament, poti comanda pantofi sport de dama de pe epantofi.ro.

  1. Lucreaza intregul corp

Daca iti doresti un corp tonifiat, trebuie sa eviti o greseala frecventa: nu te focusa doar pe o anumita zona a corpului atunci cand alegi exercitiile pe care le vei face. Tonificarea localizata este, deseori, ineficienta, mai ales daca vrei sa pierzi din tesutul adipos si sa pui masa musculara, in acelasi timp. Prin urmare, daca iti doresti un fizic echilibrat, este nevoie sa iti lucrezi muschii intregului corp.

  1. Pune la treaba si muschii mici

Este foarte simplu sa iti construiesti un plan de antrenament cu greutati care vizeaza muschii mari; majoritatea dintre cei care se antreneaza pentru a dezvolta masa musculara lucreaza in special gluteii, bicepsii, muschii abdominali si alte grupe importante ale coprului. Totusi, daca vrei sa te tonifiezi armonios, nu uita de gambe, de tricepsul femural, de spate sau de umeri. De exemplu, atunci cand lucrezi cu partea superioara a corpului, este ideal sa incepi cu greutati mici, care sa activeze muschii mici ai umerilor si ai bratelor.

  1. Consuma alimente bogate in proteine

Proteinele sunt substante organice vitale in procesul de constructie a celulelor noi. Acestea sunt prezente in intregul organism, incepand de la oase si piele, pana la creier si par. De asemenea, proteinele joaca un rol extrem de important in consolidarea tesuturilor, inclusiv a celui muscular. Asadar, pestele, carnea, ouale, laptele, dar si cerealele, semintele, nucile sau soia sunt cateva dintre alimentele bogate in proteine pe care le poti introduce in dieta ta daca vrei sa iti imbunatatesti tonusul muscular. Cel mai indicat este sa le consumi dupa antrenamentul fizic, proteinele fiind esentiale in refacerea musculara.

Loading...

Daca ai nevoie de ajutor in atingerea obiectivelor legate de forma ta fizica, poti apela chiar si la ajutorul unui antrenor personal. Astfel, antrenamentele tale vor fi concepute in functie de scopul pe care ti l-ai setat si, in plus, vei resimti un plus de motivatie chiar si atunci cand ti-ai dori sa renunti.

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here