Optimizarea SEO – 5 concepții greșite care îți sabotează rezultatele

0
2

Ai un business pe care vrei să îl aduci mai aproape clienţilor şi partenerilor prin intermediul online? Atunci cu siguranţă îţi sunt familiari termenii: motoare de căutare, optimizare SEO sau campanii.

Şi pe bună dreptate instrumentele şi soluţiile pe care le oferă SEO sunt eficiente şi durabile. Sunt gândite să crească o afacere şi să îmbunătăţească randamentul. Totuşi nu vrem să discutăm despre avantajele optimizării în rândurile următoare, ci despre concepțiile greșite care  îți pot sabotea rezultatele. Iată care sunt 5 dintre greșelile pe care le poți evita.

Concentrezi atenţia exclusiv asupra detaliilor tehnice

Ştim eşti o fire perfecţionistă şi doreşti ca totul să fie perfect! Pagina să fie perfect funcțională, meta descrierile la locul lor, plugin-urile toate activate să îşi facă treaba. Ai implementat tema cu review-uri bune care ştii că are succes, descrierile sunt la locul lor, şi totuşi, ceva nu funcţionează… Este şi normal, te concentrezi prea tare pe pagina web, când de fapt trebuie să gândeşti şi strategii link building, pentru a câştiga poziţii în ierarhia Google. Trebuie să faci parteneriate, să descoperi cum îţi poţi promova pagina într-un mod prietenos, astfel vei reuși să urci în topul căutărilor, şi abia apoi utilizatorii te vor vizita.

Nu acorzi credit partenerilor şi link-urilor pe care le furnizează!

Link-urile sunt greu de câştigat, de aceea continuă să fie printre cele mai valoroase instrumente de măsură luate în calcul de motoarele de căutare. Sunt feedback-uri bune iar autoritatea unei pagini este strâns legată de numărul de link-uri. Dacă reuşeşti să creezi o reţea de link-uri, reuşeşti să îţi crezi propriul portofoliu de feedback-uri pozitive, iar afacerea ta va avea doar de câştigat.

Acorzi prea puțină atenție experienţei pe care o are vizitatorul

Cele mai citite articole

Interacţiunea cu vizitatorul este o constantă importantă şi te ajută să creşti în Google. Ştiai că gigantul american foloseşte inteligența artificială pentru a măsura starea de bine pe care pagina ta o furnizează utilizatorilor? Cu cât aceştia petrec mai mult timp pe site, şi navigă de pe o pagină pe alta, cu atât este mai bine clasat. Dacă utilizatorii tăi nu găsesc rapid informația pe care o caută sau nu descoperă elemente atractive care să îi determine să mai stea și să continue navigarea, şi părăsesc rapid pagina, site-ul nu va reuşi să urce în clasamentul motoarelor de căutare.

Pentru a evita să ajungi într-o astfel de situație este indicat să te pui în piele vizitatorului, să încerci să descoperi ce l-ar determina să folosească site-ul tău.

Site-ul tău nu este încă perfect optimizat pentru motoarele de căutare

Ştim ai respectat toate indicațiile tutorialelor când ai realizate setările şi rezultatele par a fi bune. Cum am precizat par, pentru că în realizate lucrurile nu sunt roz. Pentru a câştiga poziții în motoarele de căutare fiecare pagină trebuie optimizată SEO. Ba mai mult, orice imagine, orice cuvânt cheie şi orice text trebuie prelucrate. Imaginile necesită redimensionare. Textele integrate trebuie să fie unice, create în mod prietenos pentru motoarele de căutare dar și pentru utilizatori, şi cuvintele cheie, bine alese.

Laşi prietenii să se ocupe de afacerea ta!

Cu siguranța în cercul de prieteni se găseşte întotdeauna un specialist care cunoaşte totul despre toate. Cel mai indicat este să păstrezi prietenii pentru ieşirile relaxante şi să ceri ajutorul specialiştilor cu experienţă care să te ajute să optimizezi site-ul şi să creşti afacerea. Alege parteneri cu experienţă care cunosc în cele mai mici amănunte  ce înseamnă optimizarea SEO, care pot crea strategii şi campanii SEO cu rezultate favorabile.

Dacă ai ales să progresezi fii cel mai bun partener al tău şi nu te lăsa sabotat de idei fixe şi concepţii greşite!

Cele mai citite articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!
Please enter your comment!
Please enter your name here