Stick-ul USB este o varianta mult mai buna si mai mica decat un hard-disk. Este, de asemenea, un dispozitiv usor de transportat si care nu necesita configurare. Un stick USB personalizat, pe de alta parte, se va dovedi un element necesar pentru a transmite beneficiile serviciilor sau produselor unui business.
Una dintre cele mai eficiente strategii de marketing si de promovare, care asigura succesul pe termen lung si inmultirea numarului de clienti, consta in crearea si oferirea de stick-uri USB personalizate. Acestea pot transmite in mod clar mesajul unei companii, devenind in ultimul timp unul dintre cele mai populare produse promotionale.
Inainte de a decide ce tip de stick de memorie USB trebuie achizitionat pentru a-l include in campania de promovare organizata de o companie, reprezentantii acesteia trebuie sa ia in considerare cativa factori importanti.
De ce trebuie sa tina cont clientii atunci cand achizitioneaza stick-uri USB personalizate
Calitatea stick-ului este un element foarte important, de care clientii trebuie sa tina cont atunci cand selecteaza produsele potrivite in scopul propus, dar si pentru a se asigura ca va face posibila stocarea datelor intr-un mod rapid si sigur si ca, totodata, numele companiei va deveni cunoscut.
Asadar, clientii trebuie sa ia in calcul factorii tehnici inainte de a trece la actiune si inainte de a plasa comanda si sa se asigure ca aleg cele mai eficiente si mai rezistente modele pentru produsele promotionale oferite.
Diversitatea este un alt element de care clientii trebuie sa tina cont in alegerea stick-ului USB personalizat. Pentru a iesi in evidenta si pentru a se diferentia de concurenta, oferind ceva specific si inedit, clientii trebuie sa ia in calcul culori si forme cat mai variate.
Utilitatea stick-ului USB este un alt criteriu important in alegerea stick-urilor USB personalizate. Nu este suficient ca personalizarea sa fie una de calitate, ci si ca designul sa fie ergonomic, astfel incat dispozitivele sa fie usor de folosit.
Originalitatea stick-ului personalizat este foarte importanta in decizia pe care trebuie sa o ia reprezentantii companiilor care doresc promovare prin orice mijloace. Personalizarea detine rolul principal in ceea ce priveste originalitatea stick-ului USB. Cu cat rezultatul final este unul mai diferit si mai rar intalnit, cu atat este mai bine pentru imaginea brandului.
Stick-ul de memorie USB tinde sa fie privit ca si obiect banal, ca urmare a popularitatii de care se bucura. Insa, doar faptul ca este atat de des utilizat si de apreciat este un atu suficient de important pentru a fi luat in considerare ca varianta excelenta de produs promotional. Modul in care este personalizat si oferit clientilor sau partenerilor il va scoate din anonimat si va mentine sigla companiei in atentia publicului tinta.
Compania Absolut Office asigura livrarea comenzilor in maxim 24 de ore din momentul plasarii acestora, pentru stick-urile USB plastic 16 GB sau 32 GB personalizate, policromie. Clientii vor fi foarte multumiti de produsele primite atat din punctul de vedere al calitatii, cat si al caracterului estetic al acestora. Stick-urile USB personalizate sunt obiecte mici, elegante, subtiri, compacte, care pot fi folosite pentru a disemina prezentari de servicii, produse, dar si pentru a stoca informatii profesionale.