Așteptat cu nerăbdare de foarte mulți dintre noi, Black Friday este un eveniment dedicat cumpărăturilor de tot felul. Dacă în primii ani de Black Friday (să zicem undeva prin 2013-2014) oamenii făceau cozi imense în fața magazinelor de IT&C, fiind extrem de interesați de tot felul de chilipiruri, laptopuri dar și alte gadgeturi care atunci abia își făceau simțite prezența în România acelor momente, trecerea timpului și tehnologizarea rapidă au făcut ca stilul de consum și comportamentul clienților să se schimbe, asistând astăzi la evenimente de Black Friday mult mai digitalizate, bazate pe diferite strategii de e-commerce. E drept și faptul că efectele pandemice ale perioadei au orientat multe business-uri către mediul online – o parte din ele ajungând chiar să fie salvate de la faliment de astfel de strategii, precum comerțul online. Un lucru bun de altfel pentru că așa toată lumea a avut cumva de câștigat.
În 2021 Black Friday arată mult mai digitalizat față de acum un deceniu asta e clar. În prezent vorbim despre experiențe de cumpărare noi, precum își propune și campania Black Friday 2021 la Quickmobile, unde promoțiile și discounturile la telefoane, produse IT&C, gadgeturi și accesorii își propun să depășească pe alocuri 70%. Anul acesta, ca element de valoare adăugată pentru Quickmobile.ro, este programul de afiliere Quickmobile.ro – program ce își dorește atât fidelizarea clienților existenți dar și atragerea de clienți noi cu discounturi și oferte atractive.
Cele mai citite articole
Beneficiile programului de afiliere oferit de cei de la Quickmobile.ro constau în generarea de oferte personalizate de extra reducere celor înscriși în program, care mai apoi, pe baza codului de afiliat, se folosesc spre a fi share-uite către prieteni și urmăritori. Pentru fiecare tranzacție finalizată, livrată și nereturnată afiliatul primește și un comision. Nimic complicat și multe de câștigat. În plus evenimentul de Black Friday vine ca o mănușă pentru debutul programului de afiliere.
Faptul că online-ul va câștiga teren în viitor este o ipoteză clară în care tot mai mulți antreprenori încep să creadă, investind deja timp și resurse în acest sens. Statul la coadă și îmbulzelile din magazine vor deveni o raritate pentru evenimentul de Black Friday și asta nu doar datorită modificărilor generate de efectele pandemice (pentru nostalgici rămân totuși clasicele sărbători – Crăciunul și Paștele în care pot face forfotă în magazine).
Rezonanța Black Friday și experiența de cumpărare se reflectă astăzi printr-un public mult mai bine educat și conectat la o serie de noutăți și update-uri care-l poziționează pe acesta într-o serie de avantaje considerabile. E de la sine înțeles și faptul că viitorul va produce în continuare schimbări în ceea ce privește achiziția de produse.
Felul în care vor evolua lucrurile, evident rămâne de văzut, cert este că, până una alta, pe data de 12 noiembrie vom avea un Black Friday extrem de diversificat iar Quickmobile împreună cu programul lor de afliliere sunt cu siguranță de urmărit!