Strategii PPC de top pentru campanii eficiente si venituri mai bune

0
2

Cum excelezi in publicitatea PPC atunci cand Google si Microsoft adauga in mod continuu mai multe functii automatizate care niveleaza terenul de joc? Exista unii factori critici pot schimba scara de valori in favoarea ta: o strategie si o executie mai buna, idei noi si concepte valoroase pentru o campanie PPC reusita.

Pe site-ul re7consulting.ro poti beneficia de ajutor daca ai nevoie de o agentie media care sa iti formuleze cele mai bune strategii pentru campaniile tale de marketing.

Publicitatea PPC este benefica pentru multe firme, deoarece ofera control bun asupra bugetelor de publicitate. Performant anunțului este masurabila si exista mai multe optuni de directionare pe platforme. Dar, inainte de a incepe o campanie PPC, trebuie mai intai sa iti stabilesti un obiectiv. Aceasta reprezinta baza strategiei tale PPC.

Crearea unei strategii PPC de succes de catre o agentie de marketing digital necesita o planificare atenta pentru lansarea, masurarea si evaluarea campaniei platite.

Să discutam cativa factori critici pe care adesea ii scapam din vedere in timp ce elaboram campanii PPC:

Publicitate in motorul de cautare

Publicitatea in reteaua de cautare este un instrument de utilizat atunci cand persoanele la care incerci sa ajungi se afla in partea de jos a palniei de luare a deciziilor. Functioneaza cel mai bine atunci cand oamenii doresc sa actioneze, de exemplu, cumparand un produs sau serviciu. Persoanele care dau clic pe anunțurile afisate in motorul de cautare și ajung pe pagina ta de destinatie sunt probabil gata sa cumpere.

Livrarea corecta a mesajului

Poti alege sa utilizezi diferite anunturi, dar va aparea un anumit mesaj care rezoneaza cu publicul tau. Pentru a gasi aceasta postare ideala, trebuie sa incerci diferite variante sau teste. Un lucru de mentionat este ca trebuie sa urmaresti exact obiective pe platforma PPC pentru ca fiecare din campaniile pe care le derulezi sa isi atinga scopul.

Precizie si eficienta

Cele mai citite articole

Dacă utilizezi anunturi PPC si rezultatele nu sunt cele asteptate, asta demonstreaza ca nu platesti pentru obiectivul corect. Pentru a urmari sumele licitate, ai nevoie de valori semnificative pentru a furniza solicitari valide si un istoric consecvent al campaniei. Campaniile trebuie bine gandite si nu trebuie lansate imprecis sau fara obiectiv

O palnie de vanzari bine proiectata

Dupa ce ai transmis mesajul corect publicului tau tinta, urmatorul pas este să-i ghidezi pe clienti intr-o calatorie care reprezinta palnia ta de vanzari. Trebuie sa faci un efort sa te gandesti si sa planifici ce pasi fac utilizatorii in pâlnie pentru a finaliza achizitia.

Concentreaza-te pe micro-conversii si analize

Micro-conversiile sunt masuri adoptate de utilizatori care ofera indicii puternice ca vor deveni cumparatori. Cifrele reale de vanzari pe care le producei sunt scazute i comparație cu număarul de persoane care intra in palnia ta de vanzari.

Trebuie sa identifici si sa optimizezi acesti pasi de micro-conversie, astfel incat campaniile tale sa obtina rezultate mai bune mai rapid.

Ce cale sa urmezi cu atatea optuni in marketingul PPC?

Totul se bazeaza pe obiectivele tale de afaceri și pe campaniile pe care le urmaresti. Depinde de tine sa gasesti cele mai critice valori si canalele efective pentru afacerea ta.

Inainte de a face modificari, este vital mai intai sa intelegi toate modelele de atribuire disponibile. Avand in vedere acest lucru, daca traseul de  cumparare este scurt si obiectivul dorit este o eficienta ridicata, concentreaza-te pe partea inferioara a palniei. Dacă obiectivul tau este de a castiga noi clienti potentiali, atunci partea de sus a palniei este o prioritate si se recomanda o poziție prudenta.

Adoptand noi tendinte și oportunitati, vei rezita in fata concurentei si iti vei creste profitabilitatea. A avea un plan definit este foarte important pentru ca tu sa ajungi la publicul potrivit si sa implementezi instrumentele potrivite. Cu atât de multe resurse pentru a imbunatati performanța website-ului, este esential sa determini factorii care pot afecta cel mai mult rezultatele campaniei. Punand unele dintre aceste idei in practica, poti  imbunatati performanța generala si poti creste imediat rentabilitatea campaniilor.

Cele mai citite articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!
Please enter your comment!
Please enter your name here